پرسش هاي متداول

پرسش‌های متداول

حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد؟

پاسخ:  بله با ورود به حساب کاربری میتوانید نام،شهرت و رمز ورود را تغییر دهید

2- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات" کلیک کنید و پس از انتخاب یک مورد بر حسب نیاز بر روی "مشاهده محصولات" و یا "لینک سفارش" کلیک کنید  تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از فروشگاه الماسه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: فروشگاه الماسه از سال 1386 شروع به فعاليت كرده و با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به تعداد زيادي از مشتریان و ارائه خدمات مورد انتظار آنان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده و داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي وزارت صنعت،معدن و تجارت ، و همينطور نشان ملي ثبت رسانه هاي ديجيتال مي باشد. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد اين فروشگاه استفاده کنید.

2- آیا برای خرید از فروشگاه الماسه حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: خیر، اما

با عضویت در فروشگاه الماسه می‌توانید:

- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه الماسه خرید کنم و سفارش ، تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله

در مرحله "اطلاعات ارسال "، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ: فروشگاه الماسه با ارسال پیامک به شما کمک میکند تا  از وضعیت آن مطلع شوید.و در صورت ثبت نام در فروشگاه به هنام خرید، نیز میتوانید از طریق حساب کاربری از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

6- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: بله ، ماهیت ابزار بگونه ای است که امکان درج همه فرم ها و گرید ها در فروشگاه امکانپذیر نیست و این درحالی است که تنوع موجودی اقلام در انبار مرکزی بالغ بر هزار ها آیتم مختلف میباشد.

فلذا در صورتی که امکان بررسی محصول مورد تقاضای خود را از طریق میل باکس فروشگاه به ما بدهید مایه فخر و امتنان ما خواهد بود.

8- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

9- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه الماسه  تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه الماسه با شما تماس خواهند گرفت.

10- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. و در صورتی که آيتم مورد تقاضا در فروشگاه موجود نبود درخواست خود را از طریق میل باکس فروشگاه ارسال نماید.(توضيح بيشتر)

کالاهای عرضه شده در فروشگاه الماسه

1- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان بخش تولید محتوای فروشگاه الماسه تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت و يا وبلاگ موجود، کافی و روشن باشد. با این وجود جهت مشاوره میتوانید با میل باکس فروشگاه در ارتباط باشید.

2- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال جهت تسریع ، لطفا" آیتم های مورد تقاضا به میل باکس فروشگاه ارسال فرمایید.فروشگاه الماسه تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارایه شوند.

6- آیا ممکن است کالایی را که از فروشگاه خرید کرده ام ، موجود نباشد؟

پاسخ: خیر،کالاها با وضعیت "موجود" مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود .

7- آیا تعداد خرید از یک کالا درفروشگاه الماسه محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه الماسه وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

8- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ:  در حال حاضر همه محصولات فروشگاه الماسه محصول شركت الماسه ساز است.

9- آیا تمام محصولات فروشگاه الماسه اورجینال هستند؟

پاسخ:  بله سیاست فروشگاه الماسه فقط فروش کالاهای اورجینال از طریق نمایندگی رسمی یا از طریق کارخانه سازنده میباشد.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  می‌توانيد با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه الماسه سفارش را به وسيله کارت  پرداخت کنيد.

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در فروشگاه الماسه هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

4- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

5- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی،فعلا" از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور يم.

6- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه الماسه امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه الماسه که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

    - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش‌ها

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و برای کالاهای بالاي 000ر400 تومان رایگان است

2- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

3- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه الماسه به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ: خير، از آنجا که فروشگاه الماسه یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل فروشگاه الماسه امکان‌پذیر نیست.

4- تحویل باربری امکان‌پذیر است؟

پاسخ:  بله 

5- سفارش‌ها چه زمانی به پيك يا ساير شركت هاي حمل و نقل تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل شركتهاي حمل و نقل می‏‌شوند.

6- آیا می‏‌توانم سفارشات ارسال شده را رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، بعد از ارسال اطلاعات لازم جهت رهگيري مرسوله براي شما ارسال ميشود.

بازگشت